Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crepuscolo (originele uitsnede toegevoegd)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Crepuscolo (originele uitsnede toegevoegd)

    Eigenlijk dus gewoon schemering, maar die titel is al vaak gebruikt


    originele uitsnede :

    Last edited by philitalia; 29 oktober 2021, 08:51.
    Mvg Philip

  • #2
    Re: Crepuscolo

    Enerzijds vind ik hem mooi Anderzijds, hoe langer ik kijk, lijkt er iets te wringen? Mijn gevoel zegt, iets minder lucht, en rechtsonder leidt wat af Maar het is niet eenvoudig om hier het juiste standpunt te bepalen.

    Update: Grotere versie is veel rustiger en aangenamer om te kijken
    Rp

    Comment


    • #3
      Re: Crepuscolo

      Mooi overzicht Philip van dit prachtige landschap

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Crepuscolo

        Dank voor de reacties.

        @Hak, Ik ben het wel eens met je ... horizon halverwege is niet echt mooi en ik doe dat normaal gezien nooit, maar ik vond het "spel" van de golvende wolken die bijna de golven van bergen volgen wel heel mooi en wilde die behouden.
        Ik zat hier met een grote witte sneeuw "vlek" onderaan die nogal veel aandacht opeiste, vandaar dat ik onderaan een stuk heb afgesneden.
        Last edited by philitalia; 29 oktober 2021, 07:31.
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Crepuscolo

          Het zal wel hoofdzakelijk met smaak te maken hebben Philip maar de originele vind ik de beste, heeft meer dynamiek en diepte.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Crepuscolo

            Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
            Dank voor de reacties.

            @Hak, Ik ben het wel eens met je ... horizon halverwege is niet echt mooi en ik doe dat normaal gezien nooit, maar ik vond het "spel" van de golvende wolken die bijna de golven van bergen volgen wel heel mooi en wilde die behouden.
            Ik zat hier met een grote witte sneeuw "vlek" onderaan die nogal veel aandacht opeiste, vandaar dat ik onderaan een stuk heb afgesneden.
            Heel begrijpelijk Philip Nu snap ik ik het geheel, en daardoor nog meer respect voor je (camera)standpunt
            Dank voor je uitleg
            Rp

            Comment


            • #7
              Re: Crepuscolo

              Voor mij ook het origineel. Mooi om te zien hoe de winter langzaam zijn intrede doet.

              Comment


              • #8
                Re: Crepuscolo

                Het origineel vind ook ik de mooiste opname. Fraai hoe je al dat moois hebt kunnen vastleggen.

                Groetjes Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Crepuscolo

                  voor mij mag het ook de weidse opname ,die voorgrond vormt de inleiding in de foto ,mooi werk

                  Comment

                  Working...
                  X