Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgepast tegenliggers !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Opgepast tegenliggers !

    Actie of Landschap ? Ik twijfelde weer, maar vond de wielertoeristen een detail in het landschap ( Hier Zichem )

    Tegenliggers ! by Eddy Geeraerts, on Flickr

  • #2
    Re: Opgepast tegenliggers !

    lichte blauwzweem ?

    wat de plaatsing betreft : persoonlijke mening is dat je hier door je titelkeuze het accent op de wielrijders legt en dat je dus eerder naar "mensen" of "actie" zou moeten gaan. Er is hier al dikwijls een boompje opgezet over het nut en de waarde van titels bij beelden.
    wat mij betreft : ik ben al blij dat ze aan de rechter kant rijden
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Opgepast tegenliggers !

      Inderdaad een opvallende blauwe zweem in de opname en mocht ook wat meer punch hebben
      Viel me ook onmidellijk op dat ze zo mooi rechts rijden, dit is een unieke opname wat dat betreft

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Opgepast tegenliggers !

        Met het blauwe kanaal in curves te minderen wordt het beeld beter. Opvallend is wel de witte vlek in het dakvlak achter de toren.
        Verder een aangenaam beeld.
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: Opgepast tegenliggers !

          Ik volg de opmerkingen van mijn voorgangers.

          Groetjes,
          Dirk

          Comment


          • #6
            Re: Opgepast tegenliggers !

            Ik zie niet echt blauwzweem.
            Ik vind het wel nog steeds een landschapsfoto, gewoon omdat er weinig actie is tegenover de hoeveelheid landschap. Ik herinner me veel andere foto's die hier gepost werden, eveneens met wielrenners in het beeld..

            Comment


            • #7
              Re: Opgepast tegenliggers !

              Twijfels bij het plaatsen 'in welke categorie' kunnen enkel maar weggenomen worden door een duidelijke afspraak (te volgen voorwaarden/reglement) : a) Indien een kleur aanwezig is in een zwartwit is dat een 'kleurfoto'. b) Als er een persoon in beeld bevindt valt deze onder 'mensen', zelfde met een dier ... enzovoort. Dit is enkel maar mijn ervaring en mening en zou er nog kunnen op doorgaan doch ik blijf bij het spel en plezier beleven aan de geplaatste foto's en mijn eigen realisaties
              Ze rijden weg van de kerk en rijden naar het volgende kapelletje in respectabele volgorde netjes ruimte latend voor de tegenliggers. Mooie plaat.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Opgepast tegenliggers !

                Voor mij is het een landschap, knappe opname met de fietsers als mooi extra element
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment

                Working...
                X