Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oosterleek
Collapse
X
-
-
Re: Oosterleek
Natuurlijk mag je hier foto's plaatsen, maar misschien eerst eens passeren in het test forum want je foto is niet zichtbaar.Mvg Philip
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtNatuurlijk mag je hier foto's plaatsen, maar misschien eerst eens passeren in het test forum want je foto is niet zichtbaar.Rp
Comment
-
Mooie serene opname over het IJsselmeer met de boom op de juiste plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtDe foto is goed zichtbaar hier en de grote versie vind ik schitterend.
Wat een mooie elzengroep heb je hier op beeld gezet.
Groetjes,
DirkRp
Comment
-
-
Als je doorklikt naar Flickr is de opname wel scherp, doch het doorlinken naar hier doet de scherpte geen deugd
Goed vastgelegd en een mooi uitkijkje
Waar je de foto's plaatst moet je zelf weten, meestal wordt er hier wat secuurder gekeken naar de opname.
Wel leuk als de exif in de opname blijft zitten, als je dat wilt uiteraard, zo zien anderen ook met welke spullen en welke instellingen deze gemaakt is, kan leerzaam zijn voor een beginner
grts
SiegLast edited by Sieg; 15 oktober 2021, 19:28.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooie foto en nog mooier op Flickr (dit lijkt de laatste tijd wel meer voor te komen heb ik de indruk).
Welkom !Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtMooie serene opname over het IJsselmeer met de boom op de juiste plaatsRp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hak Bekijk berichtDank Olivetti Het is het Markermeer Vroeger de Zuiderzee, en sinds de afsluitdijk en de Markerwaarddijk zijn gerealiseerd is het onderverdeeld in het IJsselmeer(Noordelijk deel) en het Markermeer(Zuidelijk deel).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtAls je doorklikt naar Flickr is de opname wel scherp, doch het doorlinken naar hier doet de scherpte geen deugd
Goed vastgelegd en een mooi uitkijkje
Waar je de foto's plaatst moet je zelf weten, meestal wordt er hier wat secuurder gekeken naar de opname.
Wel leuk als de exif in de opname blijft zitten, als je dat wilt uiteraard, zo zien anderen ook met welke spullen en welke instellingen deze gemaakt is, kan leerzaam zijn voor een beginner
grts
Sieg
Update(20.15u) Ze staan erbij(bovenaan) en volgende keer check ik of ze er nog in staan, nogmaals dank F8/1-800/iso 100 en 1 stop onderbelicht. Vast BP 50 mm Nikon D600Last edited by Hak; 15 oktober 2021, 20:16.Rp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtMooie foto en nog mooier op Flickr (dit lijkt de laatste tijd wel meer voor te komen heb ik de indruk).
Welkom !Rp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hak Bekijk berichtDank Phil. Ik begrijp de verschillen ook niet zo best, maar denk dat het aan de software van Flick ligt. De eerste foto's zette ik verkleind erin, en nu heb ik de grotere versie geüpload in Flick.. Om dan naar hier verkleind naar max. 1024 te uploaden wordt de foto hier een beetje verbasterd.. Dat is dus wel jammer. Volgende keer kleiner in Flick en dan rechtstreeks naar hier, zodat de scherpte blijft.
Als je daarentegen zelf thuis de opname verkleint naar de max afmeting, zijnde 1024px langste zijde, dan wordt er enkel doorgelinkt en hoeft de software niet ingrijpen om deze te verkleinen
Hopelijk een beetje duidelijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
mooie compo door de afzoming van de bomen en de stenen die vanuit de hoek starten, met het bootje als onderwerp in de verte.
mooi hoor !!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment