Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi Eddy, al is er weinig van herfst te zien door de hevige groene kleuren
Magenta zie ik niet op mijn scherm ...
grts
Sieg
Dan is het, denk ik, tijd voor mij om eens opnieuw te calibreren dan ... er zijn onlangs nogal veel updates binnengekomen ... misschien staan mijn kleuren niet meer juist.
Dan is het, denk ik, tijd voor mij om eens opnieuw te calibreren dan ... er zijn onlangs nogal veel updates binnengekomen ... misschien staan mijn kleuren niet meer juist.
Ja Philip, Kalibratie gaat bij mij automatisch elke zondagnacht zonder dat de computer aan staat
Is toch echt wel belangrijk om regelmatig eens opnieuw te kalibreren, heb ik vroeger al ondervonden voordat ik deze monitor had
In deze foto is er inderdaad wel wat magenta te zien in de lucht maar zeker niet overmatig naar mijn gevoel
Ja Philip, Kalibratie gaat bij mij automatisch elke zondagnacht zonder dat de computer aan staat
Is toch echt wel belangrijk om regelmatig eens opnieuw te kalibreren, heb ik vroeger al ondervonden voordat ik deze monitor had
grts
Sieg
Heb het ondertussen gecontroleerd. Systeemupdate had mijn spyder software uitgeschakeld
Comment