Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eens een andere compositie
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Eens een andere compositie
Oorspronkelijk geplaatst door Sjobyl Bekijk berichtBen net nieuw op dit forum en heb hier al heel wat mooie foto's voorbij zien komen, deze vind ik ook prachtig: die bloemetjes op de voorgrond, de wolken, het licht, ik blijf daar met plezier een tijd naar kijken.
Comment
-
Zeer veel mooie elementen in beeld, het totaalbeeld was nog mooier geweest met zo mogelijk wat extra ruimte linlks maar vooral rechts van dat meertje, dan had het een mooie compo in een vierkant kunnen zijn
ik weet uiteraard niet of een en ander wel mogelijk wasbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Ik ben het eens met Frakske, maar wel heel mooi van kleur en belichting.Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtZeer veel mooie elementen in beeld, het totaalbeeld was nog mooier geweest met zo mogelijk wat extra ruimte linlks maar vooral rechts van dat meertje, dan had het een mooie compo in een vierkant kunnen zijn
ik weet uiteraard niet of een en ander wel mogelijk was
Het is mooi met de voorgrond en het bloempje, doch ik mis ruimte aan de zijkanten
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Iets meer ruimte aan de zijkanten was misschien prettiger geweest, maar al bij al vind ik deze poging ook al meer dan geslaagd
Comment
-
-
Mooie opname met prachtige sfeer. Doch ik zie hier twee foto's in : Eentje van net boven de bloempjes en eentje van onder tot net boven het meer, maar dat is mijn visie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment