Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ja herkenbaar Frans, denk dat we als fotografen allemaal wel zo'n boompje hebben waar we al x aantal opnames van hebben en toch steeds opnieuw vastleggen
In ieder geval hele mooie opname, prachtige zonsopkomst
Leuke sfeer in de foto, en de zon is mooi gevangen.
Als ik één (mini)dingetje zou kunnen veranderen in dit beeld, is het de kleine overlap rechtsonder tussen de boom en het bos.
Een totaal geïsoleerde boom zou - denk ik - een nog mooier beeld opleveren (maar wie heeft er nu een snoeischaar mee op een fototocht )
kan ik me best inbeelden Frans dat dat plaatsje je volledig in je macht heeft...
Ik heb zelf ook zo een plaatsje maar kan niet tippen aan dat van jou...en niet
alleen het plaatsje zorgde ervoor dat deze prachtige foto uit je toestel kwam gerold...
Zalig beeld...proficiat....
Comment