Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lago Di Valparola
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Lago Di Valparola
Hele knappe opname wederom en enkele keren doorklikken naar de volledige resolutie toont weer heel veel details
Knap scherp van voor tot achter, is dit een gestackte opname ?
Wel zichtbaar zijn in de lucht aan de linkerkant verschillende vlekken te zien, sensorvlekken of weggepoetste sensorvlekken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHele knappe opname wederom en enkele keren doorklikken naar de volledige resolutie toont weer heel veel details
Knap scherp van voor tot achter, is dit een gestackte opname ?
Wel zichtbaar zijn in de lucht aan de linkerkant verschillende vlekken te zien, sensorvlekken of weggepoetste sensorvlekken
grts
Sieg
Bedankt om op te merken da je nog vlekken ziet. Persoonlijk zie ik die niet op mijn scherm maar zou wel graag weten waar ze juist zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnap, zeer sterke compo
Wat en rust straalt deze foto uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk berichtDit is 1 opname. Stond nog ver genoeg van de steen om alles scherp te krijgen.
Bedankt om op te merken da je nog vlekken ziet. Persoonlijk zie ik die niet op mijn scherm maar zou wel graag weten waar ze juist zitten.
De vlekken zijn eigenlijk pas duidelijk op de grote versie, maar die is niet aanklikbaar om op te slaan, anders had ik er cirkels rond gezet
Zal het proberen uitleggen, boven de meest linkse bergtop, ongeveer driekwart omhoog, daar vind je drie vlekken op een rijtje schuin naar boven
Wat ik meestal doe is een aanpassingslaag maken in Photoshop en op die laag de levels/contrast/curven heel erg ver optrekken zodat alle vlekken duidelijk worden
Dan op de originele laag de vlekken verwijderen en de aanpassingslaag daarna weggooien, is voor mij de makkelijkste manier om vlekken te vinden
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Prachtige compositie!!!! Voor mij zou de foto hier nog meer rust uitstralen zonder maan, maar hoe dan ook prachtig!!!
Comment
-
Heel mooi, ben fan van de kleuren. De maan steel idd wat de aandacht, maar mij stoort het niet.
Comment
-
Ook dit is weer een hele mooie !
Ik zie op je Flickr pagina dat al je bestanden HiRes achter de naam hebben. Dat maakte me nieuwsgierig. Gebruik je een speciale software vooraleer op Flickr te zetten ? Al je foto's zijn heel mooi scherp, zonder oververscherpt over te komen.Mvg Philip
Comment
-
Prachtig beeld die mij kan bekoren op groot scherm.
Het meest storend vind ik die vuile vliegtuigstreep en enkele vlekjes zoals Sieg reeds schreef.
Ja, over die maan twijfel ik ook omdat er niets van detail te zien is op grote versie. Een meerwaarde?
Groetjes,
Dirk
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEen avondlijke opname zoals hij rustige stille avond voorspeld, en dat in berggebied.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtOok dit is weer een hele mooie !
Ik zie op je Flickr pagina dat al je bestanden HiRes achter de naam hebben. Dat maakte me nieuwsgierig. Gebruik je een speciale software vooraleer op Flickr te zetten ? Al je foto's zijn heel mooi scherp, zonder oververscherpt over te komen.
En dan doe ik nog een versie op lagere resolutie die ik dan op sociale media deel.
Anders gaat Facebook of Instagram dat zelf verkleinen met alle gevolgen van dien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnap gedaan hoor Marc, zelden zoveel scherpte gezien van vooraan tot achteraan in één enkele opname
De vlekken zijn eigenlijk pas duidelijk op de grote versie, maar die is niet aanklikbaar om op te slaan, anders had ik er cirkels rond gezet
Zal het proberen uitleggen, boven de meest linkse bergtop, ongeveer driekwart omhoog, daar vind je drie vlekken op een rijtje schuin naar boven
Wat ik meestal doe is een aanpassingslaag maken in Photoshop en op die laag de levels/contrast/curven heel erg ver optrekken zodat alle vlekken duidelijk worden
Dan op de originele laag de vlekken verwijderen en de aanpassingslaag daarna weggooien, is voor mij de makkelijkste manier om vlekken te vinden
grts
Sieg
Comment
Comment