Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lago D'Antorno
Collapse
X
-
-
Re: Lago D'Antorno
Mooie opname met die dreiging, het doorklikken is hier zeker de moeite waard
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Aaaahhh nog iemand die naar de Dolomieten is getrokken.
Ook geen al te best weer gehad zie ik Het zorgt wel voor mooie foto's.Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtAaaahhh nog iemand die naar de Dolomieten is getrokken.
Ook geen al te best weer gehad zie ik Het zorgt wel voor mooie foto's.
En ja, die dreigende lucht is fotografisch inderdaad wat interessanter dan knalblauwe luchten.
Moet wel zeggen dat dit weer maar 1 dag geduurd heeft. De rest van de week was het vooral zonnig ;-)
Jij ook onlangs geweest dan?
Comment
-
Jaja, eind augustus. Gelukkig vrij goed weer gehad, want het is een rotzomer geweest in de regio. Wel wat bewolking en niet te warm, maar geen regen.Mvg Philip
Comment
-
-
Erg mooi spel van bergen en wolken, het bruggetje is er bijna te veel aan
Comment
-
Amaai, zo mooi en zo dankbaar dat u deze met ons wilt delen.
Zelden zo'n mooie foto gezien, vooral als je de grootste uitvoering bekijkt, wonderbaarlijk mooi!!!!!!
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Prachtig beeld op groot scherm, maar och wat zonde van de vieze kleuren in de lucht.
Roze, paarse lijnen die ik heel storend vind in de lucht.
Hoe de wolken de bergen inpakken.
Even aan werken en je hebt een prachtplaat.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtPrachtig beeld op groot scherm, maar och wat zonde van de vieze kleuren in de lucht.
Roze, paarse lijnen die ik heel storend vind in de lucht.
Hoe de wolken de bergen inpakken.
Even aan werken en je hebt een prachtplaat.
Groetjes,
Dirk
Bedankt om er op te wijzen.
Net een update geplaatst. Op mijn scherm ziet het er nu ok uit.Last edited by Striker; 29 september 2021, 22:25.
Comment
-
-
Proficiat met je HoF-plaat(s)!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment