Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik waak over jullie
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ik waak over jullie
Op grote versie vind ik dit een schitterend beeld.
Precies of het kruis met een pen is getekend.
Wel spijtig dat er nog storende sensorvlekjes staan aan de linkerzijde en 1 hotpixel.
Aan de linkerzijde zie ik ook ineens een verticale lijn staan terwijl de wolkenlucht horizontaal loopt.
Dit bijwerken en ik vind het een top-beeld.
Groetjes,
Dirk
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtOp grote versie vind ik dit een schitterend beeld.
Precies of het kruis met een pen is getekend.
Wel spijtig dat er nog storende sensorvlekjes staan aan de linkerzijde en 1 hotpixel.
Aan de linkerzijde zie ik ook ineens een verticale lijn staan terwijl de wolkenlucht horizontaal loopt.
Dit bijwerken en ik vind het een top-beeld.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Knap gedaan met die lange sluitertijd, en vooral de bewerking/afwerking maakt dit tot een sterk beeld
Je weet hier goed de nadruk te leggen (dankzij het licht) op het uiteindelijke onderwerp, de donkere delen in de lucht geven er een dramatische sfeer aan.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Fascinerende foto Patrick. Een bewerking die het resultaat verheft tot artistiek werk ! In feite vind ik deze niet geschikt in de "natuur en landschap" categorie, maar soms is het moeilijk (heel moeilijk) om een foto in een categorie kwijt te raken. Persoonlijk zou ik deze presenteren onder 'abstract'Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
-
-
-
-
-
-
Heel mooi, wat mij betreft geeft de lange sluitertijd de betekenis aan de foto. Het kruis (vul maar in) als rots in de branding terwijl de tijd voortschrijdt
Comment
Comment