Kleurzweem weg gewerkt, maar de meeuw laat ik staan
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Laag water
Collapse
X
-
-
Re: Laag water
Mooie beeldopbouw en een prachtige wolkenlucht
Zou wel nog even de kleurzweem aanpakken in het beeld, makkelijk als je PS gebruikt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
-
Kleurzweem bijwerken en je heb een prima foto !
Comment
-
De meeuw staat er gelukkig met beide pootjes volledig op, dus voor ook voor mij mag die blijven. Zoals eerder al gezegd de kleurzweem aanpakken en dan is hetMvg Philip
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtDe meeuw staat er gelukkig met beide pootjes volledig op, dus voor ook voor mij mag die blijven. Zoals eerder al gezegd de kleurzweem aanpakken en dan is het
Comment
-
De magenta zweem is eruit nu, dus veel beter
Doch normaal gezien is het de bedoeling om de originele opname te laten staan en een update eronder (of erboven) te plaatsen.
Want als je, zoals jij nu gedaan hebt, de originele opname vervangt slaan ook de comments nergens meer op
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDe magenta zweem is eruit nu, dus veel beter
Doch normaal gezien is het de bedoeling om de originele opname te laten staan en een update eronder (of erboven) te plaatsen.
Want als je, zoals jij nu gedaan hebt, de originele opname vervangt slaan ook de comments nergens meer op
grts
Sieg
Comment
-
Comment