Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Restanten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Restanten

Na de alles vernietigende storm over de Oosterschelde tot ver in Nederland, nog wat restanten als herinnering. Hier stond ooit een dorp.

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Restanten

impressionistische afwerking, het heeft wel iets alsof je naar een oude, bijna vergane, film zit te kijken
    Ik meen de Plompentoren te herkennen in de achtergrond ?

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

mooi.
      Is inderdaad de plompe toren en deze heeft men laten staan toen de dijk doorbrak maakte men opnieuw een binnendijk met de klei achter de vorige en heeft men het dorp en de kerk zelf afgebroken om elders terug op te bouwen.
      Wie nooit in de toren was moet hem echt eens bezoeken omwille het uitzicht over de polders en de Oosterschelde maar ook omwille van het verhaal over Koudekerke.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

De afwerking doet je als het ware terugstappen in het verleden. Mooi gedaan.

Comment

Indrukwekkende beeld. Zonder de tekst gelezen te hebben kwam het begrip "verschroeide aarde" in mij boven. Een post-apocalyptische foto..
          http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
            Indrukwekkende beeld. Zonder de tekst gelezen te hebben kwam het begrip "verschroeide aarde" in mij boven. Een post-apocalyptische foto..
            Inderdaad ! de plompe toren had ik wel herkend maar ben er nog niet binnen geweest, goede tip LC
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Aparte bewerking. Heel kunstzinnige interpretatie Ik hou meer van naturel, maar ik vind het wel goed gedaan.
              Mvg Philip

Comment

Doet mij denken aan Flanders fields uit W.O.1

Comment

Heel speciale bewerking laat je hier zien die je doet nadenken wat er allemaal verscholen zit in dit beeld.
                  Diverse verhalen komen naar boven tijdens het kijken.

Groetjes,
                  Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                    Heel speciale bewerking laat je hier zien die je doet nadenken wat er allemaal verscholen zit in dit beeld.
                    Diverse verhalen komen naar boven tijdens het kijken.

Groetjes,
                    Dirk
                    Heb hier Dirk deze in een kunstzinnige vorm (lees philitalia) gestoken om de dodelijke gebeurtenis een betekenis te geven en dan krijg je inderdaad verscholen verhalen of interpretaties te zien. Sommigen zijn daar voorstander van anderen vinden dat niets, ik tracht deze vormgeving geregeld toe te passen doch lukt me niet altijd.
                    Dank aan allen voor het kijken en de waardering.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      Heb hier Dirk deze in een kunstzinnige vorm (lees philitalia) gestoken om de dodelijke gebeurtenis een betekenis te geven en dan krijg je inderdaad verscholen verhalen of interpretaties te zien. Sommigen zijn daar voorstander van anderen vinden dat niets, ik tracht deze vormgeving geregeld toe te passen doch lukt me niet altijd.
                      Dank aan allen voor het kijken en de waardering.
                      De vraag die ik veelal stel is. Wat wenst de maker van het beeld ons te vertellen.
                      Beelden waar je even naar kan kijken en volop nieuwe elementen in vind zijn voor mij de meest waardevolle.
                      In de vluchtige maatschappij kan je zo even de rust vinden.
                      Doel geslaagd dus.

Groetjes,
                      Dirk

Comment

Kunstige bewerking, een meerwaarde bij dit beeld!
                        BD0681BE -
                        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

prachtige kleurencombi...

Rob,

Comment

Heel eigenzinnige bewerking die emoties oproepen. Of je voorstander bent of niet, het laat je niet onbewogen.
                            www.erikthomas.be

Comment

heel aparte bewerking met een verhaal (neigt die ook niet meer naar de afdeling abstract Raymond ? )

Comment

Working...
                              X