Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Sterke foto met de paaltjes als de kaken van het strand. De mist zorgt hier voor een mooie indruk van het (zandsuppletie) schip.
Het lijkt mij wel iets te geel
Het gele viel me ook direct op, maar ik ken een paar stranden waar de kleur effectief (bijna) zo is.
De paar accenten in de achtergrond (schip, wandelaars) laten je door de foto struinen.
Veel te zien in deze opname, leuk om erdoor te dwalen
De zandkleur is inderdaad erg okergeel, doch kan best zo geweest zijn vanwege die mistige omstandigheden
Speciaal beeld waarin je even kan vertoeven.
Als je langer naar het beeld kijkt veranderd mijn visie op de dominante kleur.
Eerst wat storend, daarna begrijpend.
Ik weet niet of de kleuren dicht bij de werkelijkheid liggen of niet, maar ik vind dat de foto wel een bepaalde sfeer uitstraalt en ik vind het mooi zoals het is.
Comment