Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tenhaagdoornheide VII
Collapse
X
-
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown -
-
-
Re: Tenhaagdoornheide VII
Schitterend beeld dat duidelijk laat zien dat het mensdom hier aan het ingrijpen is geweest.
Dat is een bosboom die ze ineens hebben vrijgezet met alle gevolgen van dien.
Takbreuk door storm of misschien zelfs door de rooiwerken van de bomen die er vroeger rond stonden?
Groot contrast tov de schitterende voor in deel II.
Dank om dit te delen met ons.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Mooi in beeld geplaatst Jacques al zou het misschien wel beter zijn met meer ruimte als je die nog hebt
Die bomen op de heide vind ik altijd zo fascinerend, lijken wel Bonsai in het groot, sommige hebben de raarste vormen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Heel mooi beeld! Ik volg wel ivm iets meer ruimte rond de boom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDeze is knap van compo, de den hangt mooi in beeld
Zelf zou ik voor een klein beetje meer ruimte opteren.
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtprachtige plaat...
Rob,
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtZoals in het leven : Soms wat ingewikkeld !
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtSchitterend beeld dat duidelijk laat zien dat het mensdom hier aan het ingrijpen is geweest.
Dat is een bosboom die ze ineens hebben vrijgezet met alle gevolgen van dien.
Takbreuk door storm of misschien zelfs door de rooiwerken van de bomen die er vroeger rond stonden?
Groot contrast tov de schitterende voor in deel II.
Dank om dit te delen met ons.
Groetjes,
Dirk
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi in beeld geplaatst Jacques al zou het misschien wel beter zijn met meer ruimte als je die nog hebt
Die bomen op de heide vind ik altijd zo fascinerend, lijken wel Bonsai in het groot, sommige hebben de raarste vormen
grts
Sieg
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk berichtHeel mooi beeld! Ik volg wel ivm iets meer ruimte rond de boom.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment