Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zeebrugge
Collapse
X
-
-
-
Re: Zeebrugge
Deze versie hier toont voor mij te weinig scherpte maar als ik doorklik naar Flickt dan toont deze wel scherp, ligt dus aan het doorlinken blijkbaar
Voor de rest, goed gezien door je ze op te stellen dat de paaltjes ons de diepte inleiden
De bewerking heeft wel voor wat halo's rond de paaltjes gezorgd, maar dat kan je makkelijk oplossen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooie foto. Het is zoals Sieg al zei de moeite om even door te klikken naar Flickr - daar is de foto inderdaad een pak scherper.Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDeze versie hier toont voor mij te weinig scherpte maar als ik doorklik naar Flickt dan toont deze wel scherp, ligt dus aan het doorlinken blijkbaar
Voor de rest, goed gezien door je ze op te stellen dat de paaltjes ons de diepte inleiden
De bewerking heeft wel voor wat halo's rond de paaltjes gezorgd, maar dat kan je makkelijk oplossen
grts
Sieg
Deze zou beter moeten zijn
[IMG]Zeebrugge by Guy Peeters, on Flickr[/IMG]
Comment
-
-
Dit zou een heel prachtig beeld kunnen worden, maar zoals reeds gezegd zitten er enkele
problemen die ik storend vind op groot scherm.
Ook in de update zit er een groot probleem rond de kerktoren in de achtergrond bvb.
Zou dit liggen aan de omzetting naar zwart-wit?
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtDit zou een heel prachtig beeld kunnen worden, maar zoals reeds gezegd zitten er enkele
problemen die ik storend vind op groot scherm.
Ook in de update zit er een groot probleem rond de kerktoren in de achtergrond bvb.
Zou dit liggen aan de omzetting naar zwart-wit?
Groetjes,
Dirk
Bedankt voor je reactie. je moet natuurlijk al wel op 100-200% gaan kijken maar je hebt gelijk , de 'problemen' zijn er en ik denk dat ik weet hoe dit komt.
Ik heb deze foto door Topaz Denoise AI gehaald en na de bewerking met Topaz zijn de 'problemen' er.
We zullen er volgende keer op letten.
Comment
-
-
Comment