Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vind ik er ook van. Als ik je contacteer, is het om een vakantieadresje los te krijgen
Hahahahah dit is wel zo'n 4 uur met de auto van waar ik verblijf - tenzij je in de file staat en dan kun je 8u van het uitzicht genieten
Corvara was eigenlijk gekozen uit "miserie". Door covid werd de reis naar de fjorden in Noorwegen afgezegd en wilden we naar de Dolomieten om aan de hitte te ontsnappen. Nooit echt een goedkope bestemming, maar dit jaar was de regio echt schandalig duur.
Corvara was qua prijs aanvaardbaar en het bleek een enorme meevaller.
Enkel in de bergen oppassen dat je niet omver wordt gereden door een paar debielen met elektrische mountainbikes. Wat een pest !
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment