Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Teut - Zonhoven
Collapse
X
-
-
Re: De Teut - Zonhoven
Hele mooie kleuren (misschien een klein beetje "over the top" ?). Bovenaan mocht er voor mij wat meer ruimte, maar ik vind het wel een mooie foto (de grote versie komt veel beter over).Last edited by philitalia; 15 september 2021, 16:09.Mvg Philip
-
Mooie en voor mij heel natuurlijk ogende opname, ik zie niet echt iets "over the top" met de kleuren
Prachtige locatie en misschien zou ik zelfs het geheel nog wat oplichten
'als ik het zo zie denk ik dat je net te vroeg of te laat was voor het hoogtepunt van de heidekleuren ?)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie en voor mij heel natuurlijk ogende opname, ik zie niet echt iets "over the top" met de kleuren
grts
Sieg
Het is nu wel een lang geleden dat ik ben gaan wandelen op een heide en ik moet duidelijk er nog eens terug naartoe gaan. Wat een prachtfoto's passeren hier.Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie en voor mij heel natuurlijk ogende opname, ik zie niet echt iets "over the top" met de kleuren
Prachtige locatie en misschien zou ik zelfs het geheel nog wat oplichten
'als ik het zo zie denk ik dat je net te vroeg of te laat was voor het hoogtepunt van de heidekleuren ?)
grts
Sieg
Bedankt om te reagerenGroeten Andre
Comment
-
-
-
Sfeervolle foto, zelf had ik ook het gevoel om de voorgrond ietsiepietsie op te lichten, maar volg je redenering qua tijdstip wel !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtHeel mooie heide foto, de nevel maakt het af [emoji106][emoji106].
Spijtig dat ik er niet ben geraakt, en zoals ik lees is het mooiste voorbij.
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Comment