enkele weken geleden een aantal dagen naar de fantastische Hoge Veluwe geweest voor de eerste keer, wat een prachtige plek.
ik zal er nog vaak moeten terug gaan, want het gebied is veel te groot om in 1 keer te verkennen, er ligt nog heel wat lekkers te wachten.
Ik heb mij nu vooral gefocust opde Ermelose heide: de heide stond echt prachtig in bloei, zoals het forum hier al enkele weken toont.
en alhoewel het overwegend grijs weer was, toch enkele mooie momenten kunnen pakken bij zonsopgang...
op deze morgen trok het wolkenfront weg boven deze boom, wat een prachtig roze randje als omkadering met zich mee bracht.
best op zwarte achtergrond...
klik hier voor een grotere versie met meer details
iso125 - 1/6sec - 16mm - f13 - statief met meerdere belichtingen
alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
ik zal er nog vaak moeten terug gaan, want het gebied is veel te groot om in 1 keer te verkennen, er ligt nog heel wat lekkers te wachten.
Ik heb mij nu vooral gefocust opde Ermelose heide: de heide stond echt prachtig in bloei, zoals het forum hier al enkele weken toont.
en alhoewel het overwegend grijs weer was, toch enkele mooie momenten kunnen pakken bij zonsopgang...
op deze morgen trok het wolkenfront weg boven deze boom, wat een prachtig roze randje als omkadering met zich mee bracht.
best op zwarte achtergrond...
klik hier voor een grotere versie met meer details
iso125 - 1/6sec - 16mm - f13 - statief met meerdere belichtingen
alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
Comment