Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
bedankt voor uw reacties maar de banding die jullie zien is geen banding maar "kleurverschillen" in de bovenlaag, wat typisch is voor laaghangende mist in de vroege zonsopgang.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
bedankt voor uw reacties maar de banding die jullie zien is geen banding maar "kleurverschillen" in de bovenlaag, wat typisch is voor laaghangende mist in de vroege zonsopgang.
Neen hoor Eddy, we hebben het niet over de kleurverschillen maar echt banding in de lucht, net zoals bij je zw-wt plaatje
Niet alle monitoren laten die banding altijd goed zien
Neen hoor Eddy, we hebben het niet over de kleurverschillen maar echt banding in de lucht, net zoals bij je zw-wt plaatje
Niet alle monitoren laten die banding altijd goed zien
grts
Sieg
Klopt. De banding bij de zw/w zag ik pas op mijn scherm thuis. Ook in deze zie ik de banding.
Voor de rest ook wel een hele mooie qua sfeer en kleuren.
Comment