Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Crammerock 2021, night version
Collapse
X
-
-
-
Re: Crammerock 2021, night version
Deze vind ik toch wel één van je beste hoor Pol, al mocht het geheel wat meer verscherpt worden
Vind een nachtzicht met een drone altijd prachtig om te zien
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDeze vind ik toch wel één van je beste hoor Pol, al mocht het geheel wat meer verscherpt worden
Vind een nachtzicht met een drone altijd prachtig om te zien
Het vereist dus nogal wat nabewerking om de ruis en de beweging eruit te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtIk ben eigenlijk nog een beetje zoekende hoe het nu het beste gaat. Je zit op een drone met een kleine lens en een kleine sensor op een bewegend statief.
Het vereist dus nogal wat nabewerking om de ruis en de beweging eruit te halen.
Doch voor mij vind ik de sfeer van een nachtbeeld gemaakt met een drone schitterend om te zien
Je kunt uiteraard ook eens wat centjes op tafel smijten hé Pol voor een drone met fullframe camera
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtJe kunt uiteraard ook eens wat centjes op tafel smijten hé Pol voor een drone met fullframe camera
Kan je een Sony Alpha onder hangen..Last edited by pppictures; 6 september 2021, 23:21.
Comment
-
-
Mooie nachtopname ?
Heb je ON1 Nonoise al eens geprobeerd ? In "auto" wat aan de agressieve kant om ruis weg te werken, maar handmatig vaak hele goede resultaten.Mvg Philip
Comment
Comment