Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uit de tijd geworpen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Uit de tijd geworpen

Vandaag van het goede weer geprofiteerd om nog eens op stap te gaan met de rugzak en de ouderwetse stafkaart. Onderweg ergens in de omgeving van Gotegem kwam ik deze oude boerderij tegen. De nieuwe staat iets verder maar men heeft de oude laten staan en die is nog steeds in gebruik als stallingen. Beter hier dan in Bokrijk.

Gotegem by Raf Strobbe, on Flickr

Bedankt voor het kijken en uw reacties,
    Raf.
    Last edited by muesli; 1 september 2021, 14:29. Reden: twee foutjes hersteld

Re: Uit de tijd geworpen

Mooie locatie, nostalgie, spijtig dat alles moet wijken voor moderne gebouwen
    Ideale locatie lijkt me om wat zw-wt opnames te maken

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooi maar waren de kleuren echt zo...?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Mooi maar waren de kleuren echt zo...?
        grt,bouk.
        Ja hoor. Alleen de donkere delen wat meer belichting gegeven en de heldere (achteraan) wat getemperd. Die oude gebouwen waren wat te donker naar mijn smaak omdat ze bijna volledig in de schaduw stonden. Of misschien had u het over die boom? Daar zaten twee grote gele vlekken in (reflectie van de zon in de lens). Die heb ik ondertussen weggewerkt.
        grts,
        Raf.

Comment

Mooi beeld dat herinneringen aan mijn jeugd oproept. Misschien toch eens kijken naar het gevelvlak van het gebouw onder de boom, deze lijkt me wat aan de gele kant.
          Groeten Andre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
            Mooi beeld dat herinneringen aan mijn jeugd oproept. Misschien toch eens kijken naar het gevelvlak van het gebouw onder de boom, deze lijkt me wat aan de gele kant.
            Ik heb het eens nagekeken André en ik heb alleen de belichting opgetrokken. Meer niet. Dit huis stond het meeste van al in de schaduw en heb ik dus het meeste moeten licht bijgeven maar zeker niet geler gemaakt of kleurtemperatuur veranderd. Als dat zo storend overkomt kan ik misschien de kleur wel wat aanpassen?
            Bedankt voor de reactie,
            Raf.

Comment

Heel mooi ! Deed me inderdaad denken aan de schoolreizen naar Bokrijk ... heel lang geleden
              Mvg Philip

Comment

Mooi beeld, en er vallen me niet direct kleuren op die me storen..

Comment

Mijn eerste reactie bij het bekijken van de foto, te eng in beeld.
                  Hier is oneindig veel meer uit te halen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Mijn eerste reactie bij het bekijken van de foto, te eng in beeld.
                    Hier is oneindig veel meer uit te halen.
                    Ik "vermoed" dat in het eventuele ruimere beeld direct de modernere gebouwen of andere afleidende elementen in beeld zouden zijn gekomen.

Comment

Working...
                    X