dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Regio Baie Du Somme ZW
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Regio Baie Du Somme ZW
Heel erg mooi van beeldopbouw en omzetting, knap Patrick, wederom een toppertje
Door de vorige lette ik bij deze ook op de vervorming linksboven, ook bij deze hebben de struiken een "veeg" effect, maar niet zo erg
Ligt dus aan de lensvervorming en ik vermoed een klein beetje naar boven gericht waardoor het bovenaan nog net wat meer wordt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Dit is te veel voor mij, ik raak de draad in deze versie kwijt. Hier ook geen verfijnd spel tussen de wolken en de witte stenen op het strand zoals in de kleurenversie
Comment
-
Indrukwekkend maar ga toch voor kleur.
gft,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtDit is te veel voor mij, ik raak de draad in deze versie kwijt. Hier ook geen verfijnd spel tussen de wolken en de witte stenen op het strand zoals in de kleurenversie
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtIk had zelf ook wat getwijfeld of hij niet te druk zou zijn [emoji6]
Comment
-
Hoe groter het scherm, hoe beter dit beeld tot uiting komt.
Op een klein schermpje is het inderdaad vrij (te) druk, maar als ik het bekijk op groot scherm
is dit een pareltje voor mij.
Wat een details die tevoorschijn komen. Een beeld waar je even kan in wegdwalen, daarin ben je dus geslaagd.
Een beeld moet niet altijd direct alles prijsgeven voor mij, de kijker moet de moeite doen.
Mensen zijn teveel verslaafd aan swipen en ja dan zegt zo'n beeld heb niets omdat je er dan niets in ziet.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtHoe groter het scherm, hoe beter dit beeld tot uiting komt.
Op een klein schermpje is het inderdaad vrij (te) druk, maar als ik het bekijk op groot scherm
is dit een pareltje voor mij.
Wat een details die tevoorschijn komen. Een beeld waar je even kan in wegdwalen, daarin ben je dus geslaagd.
Een beeld moet niet altijd direct alles prijsgeven voor mij, de kijker moet de moeite doen.
Mensen zijn teveel verslaafd aan swipen en ja dan zegt zo'n beeld heb niets omdat je er dan niets in ziet.
Groetjes,
Dirk
Voor mijn 14" laptopje blijft mijn eerste mening wel staan maar voor het grote scherm dus niet. Beetje lastig...
Comment
-
-
Ik ben fan, verkies de zwart/wit versie boven de kleurenversie
Comment
Comment