Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knap gezien Freddy en goed gevonden titel, mooie beeldopbouw
Als je kan dan zou ik het "levende" gedeelte, de Heideplantjes, wat meer leven geven, wat meer kleur en punch om het contrast te vergroten
Als er iets is wat iets meer kleur mag hebben is het toch wel bloeiende heide
thx Sieg : nu ik eens een keertje de verzadiging opzettelijk naar beneden had gehaald ....haha...maar ge hebt gelijk ik zie de meer heldere kleurtjes ook liever....
Thx Bouk : zal later eens eentje in landschapsformaat plaatsen...
Mooie update Freddy en de heide komt er bij de update natuurlijker uit
Net een weekje vakantie gehad op de Veluwe en dit jaar staat de heide er echt prachtig en fel gekleurd bij, groot verschil met voorbije jaren
Ben er niet naartoe gegaan om te fotograferen, dus meeste foto's die ik gemaakt heb is met de gsm, gewoon een relaxvakantie
De heide is beter gekleurd in de update, maar er verschijnt dan wel een kleurzweem in sommige delen van de lucht.
Qua compositie ok voor mij, ik stoor me niet aan het protrait formaat.
De heide is beter gekleurd in de update, maar er verschijnt dan wel een kleurzweem in sommige delen van de lucht.
Qua compositie ok voor mij, ik stoor me niet aan het protrait formaat.
ook ik volg hier ,in de up is er idd een magenta zweem te zien ,miss kan je dat nog bijpassen als je in lagen hebt gewerkt in PS ,met het borsteltje en laagmasker de originele lucht terug naar boven halen . De heide zelf is veel beter in de up
De update vind ik het beste, doch ik volg bovenstaande opmerking betreffende de lucht.
Breng de lucht van het originele beeld in de update en het is een pareltje.
Comment