Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
spreekt me veel meer aan dan de vorige, owv de prominente voorgrond, die naar de lijnen in de achtergrond leiden, heel knap werk!
vind het witte net heel veel aanspreken, is een structuur die je neit zo vaak aantreft (buiten sneeuw dan) dus mooi meegenomen!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Schitterend beeld voor mij.
Wat een diepte op die krijtrotsen laat je ons hier zien.
Het enige dat ik beetje raar vind is de groene beplanting links die een veeg is zonder detail.
Schitterend beeld voor mij.
Wat een diepte op die krijtrotsen laat je ons hier zien.
Het enige dat ik beetje raar vind is de groene beplanting links die een veeg is zonder detail.
Groetjes,
Dirk
was mij nog niet opgevallen (scherpe ogen heb jij ) maar heb er niet direct een verklaring voor .
dank jullie allemaal voor de mooie reacties ,ik hoop daar snel eens terug te staan het is er heel mooi .
Heel erg mooi en voor mij zelfs mooier dan de andere, knappe voorgrond en veel detail
Ook de lucht maakt het weer tot een pareltje, je had geluk met zo'n wolkenlucht, die willen we allemaal wel hebben
De onscherpe struiken aan de linkerkant viel me ook meteen op, lijkt wel iets deftig fout te zijn gegaan
Comment