Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Eddy, ik vind uw poging lovenswaardig, maar het zal nog een beetje oefenen zijn vrees ik.
Ik weet dat het niet simpel, het is zelfs een heel moeilijke oefening maar laat aub de moed niet zakken.
Ik weet zeker dat je je doel zult bereiken.
Eddy, ik vind uw poging lovenswaardig, maar het zal nog een beetje oefenen zijn vrees ik.
Ik weet dat het niet simpel, het is zelfs een heel moeilijke oefening maar laat aub de moed niet zakken.
Ik weet zeker dat je je doel zult bereiken.
ik sluit me aan bij mijn voorgangers, de zwarten lopen soms teveel dicht aan de linkerkant en probeer de halo wat onder controle te krijgen. Oefening baart kunst ;-)
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
als ik nu eens wist wat je bedoelde Luc
Awel Eddy, nu je mij die vraag stelt begin ik nu ook te twijfelen aan mijn commentaar.
Ik dacht eerst aan een pinhole foto maar dan zie ik die schoorsteen en die lantaarnpaal schuin staan.
Dan docht ik aan een lens met een kap ervoor en een klein gaatje. Maar daar ben ik ook helemaal niet zo zeker van.
En nu heb je eigenlijk mijn nieuwsgierigheid ten toppen gebracht, vertel ons wat je hier geprobeerd hebt want van jou hand zijn we met z'n allen overtuigd dat je "iets" geprobeerd hebt.
Mooi drama in deze bewerking, al denk ik dat de linkerkant nét iets te donker geworden is voor mijn persoonlijke smaak.
ik volg hier wel, maar zeker mooie dramatiek!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment