Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Leven onder moeilijke omstandigheden
Collapse
X
-
-
-
Re: Leven onder moeilijke omstandigheden
Mooi detail in dat harde landschap
Zou benieuwd zijn naar de opname moest deze gemaakt zijn met een deftig fototoestel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
heel mooie voorgrond, en inderdaad scherp tegengesteld aan het harde klimaat op hoogte, goed gezien!
ik had wel iets meer ruimte bovenaan gelaten zodat mijn oog ook daar nog wat ruimte voor had, nu blijft mn oog enkel op de voorgrond hangen wegens te krap aan de bovenkant lijkt het...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtZou benieuwd zijn naar de opname moest deze gemaakt zijn met een deftig fototoestel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtTja, smartphone blijft smartphone. Handig in de zak tijdens bergtochten, de rugzak is al zwaar genoeg met de drone erin
Comment
-
Prachtig!Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtTja, smartphone blijft smartphone. Handig in de zak tijdens bergtochten, de rugzak is al zwaar genoeg met de drone erin
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooi, mooi
Comment
Comment