Een ander beeld tijdens dezelfde tocht.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fietsen in de bergen + updates
Collapse
X
-
-
-
Re: Fietsen in de bergen
Leuk shot en mooi die bergen in de bg.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtLeuk shot en mooi die bergen in de bg.
grt,bouk.Groeten Andre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtIk volg maar zou er nog wat de blauwe zweem uithalen
Leuk familiekiekje
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
spijtig dat de bocht er rechts net is afgevallen, dat zou nog iets leuker kijken in de foto...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Een paar adviezen proberen op te volgen, maar ik kom er nog niet uit. Nog wat tips?
Comment
-
-
Re: Fietsen in de bergen + updates
Vind de originele persoonlijk niet fout hoor van kleuren, bergen zijn door diffractie van de blauwe lucht nu eenmaal heel blauw van schijn. 2e vind ik meer onnatuurlijk overkomen, veel te weinig gesatureerd imho. Je zou een luminantie masker kunnen leggen enkel op de bergen misschien en daarvan het blauw iets warmer maken (ik doe dat meestal in LR, spijtig genoeg geen PS expert daarin) maar zoals gezegd vind ik het geheel in de eerste versie redelijk natuurlijk overkomen....de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Re: Fietsen in de bergen + updates
Denk dat je nu wat uitgeschoten bent naar de andere kant
Is nogthans heel simpel op te lossen, het blauw moet er niet volledig uit hoor, in de bergen hangt altijd een lichte blauwe waas
Maar bij deze opname zijn zelfs je bomen blauw
Heb snel even de foto binnegehaald, geopend in Phhotoshop, Curven openen en het blauwe kanaal onderaan de curve wat naar beneden gehaald
Met dit als resultaat
Hopelijk ben je ermee geholpen, indien je het niks vind laat maar weten dan haal ik de foto weer weg
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment