Veel kleurtjes in 1 foto. Ik twijfel wel over de kleuren van de strobalen. Die hadden initieel een groenzweem, maar ben niet helemaal happy met het huidige resultaat
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleurboek
Collapse
X
-
-
Re: Kleurboek
Ik begrijp jouw "niet helemaal happy gevoel" De bovenkant past kleurgewijs niet zo bij de onderkant (inzake mijn smaak).
Maar anders wel een knappe foto.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Inderdaad een wonderlijke mix aan kleuren met een hoog onecht gehalte maar als dit de werkelijkheid is dan is dat maar zo.
Knap gemaakt en een foto om langer te bekijken
Comment
-
Vind het de moeite waard om deze foto te posten.
Maar voor mij hoefden deze zonnebloemen er niet op te staan, nu staat er, naar mijn smaak' teveel op de foto en dwalen mijn ogen overal heen en weer.
Zonder de zonnebloemen was de foto veel rustiger en beter qua opbouw.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Beetje tè..maar toch wel mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Niet echt tevreden ... het moet overweldigend geweest zijn en probeer dat maar in je foto te leggen hé
Ik vind het prachtig in elk geval !
Als mij dat overkomt dan laat ik dat enkele dagen rusten en dan sleur ik dat helemaal opnieuw door mijn "ontwikkelaar", soms helpt datbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtAls mij dat overkomt dan laat ik dat enkele dagen rusten en dan sleur ik dat helemaal opnieuw door mijn "ontwikkelaar", soms helpt dat
Comment
-
Ik vind het zeker niet verkeerd hoor Christel, waarschijnlijk omdat ik het ook wel herken zulke velden met zulke lucht
Er is heel veel te zien en soms moet je een keuze maken wat je eruit wil plukken om vast te leggen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment