Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veere - nog meer bloemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Veere - nog meer bloemen

    nog eentje van dit prachtige pittoreske dorpje Veere
    best op zwarte" achtergrond

    klikje bvrengt je naar de grotere versie


    alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    Last edited by stevwout; 4 augustus 2021, 10:24.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: Veere - nog meer bloemen

    Heel mooi Steve zo met dat tegenlicht, knap gedaan

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Veere - nog meer bloemen

      Mooi !
      De bloemen helemaal vooraan trekken door hun helderheid wel veel aandacht zodat mijn blik daar moeilijk aan voorbij gaat.
      Ik heb even gescrold tot vierkant, het bovenste intact gelaten en dan zegt het totaalbeeld mij eigenlijk wel meer
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Veere - nog meer bloemen

        Mooi maar er zit vertekening in het huis...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Veere - nog meer bloemen

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Mooi !
          De bloemen helemaal vooraan trekken door hun helderheid wel veel aandacht zodat mijn blik daar moeilijk aan voorbij gaat.
          Ik heb even gescrold tot vierkant, het bovenste intact gelaten en dan zegt het totaalbeeld mij eigenlijk wel meer
          thx Frakske, heb het ook eens geprobeerd, maar dan vind ik de balans wat zoek in de foto persoonlijk, smaken verschillen gelukkig, toch bedankt voor de mogelijke tip!
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

          Comment


          • #6
            Re: Veere - nog meer bloemen

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Mooi maar er zit vertekening in het huis...?
            grt,bouk.
            hey bouk, is inderdaad wat aan de veerhoudingen gemorreld om het geheel recht te trekken, zie je zware wanverhoudingen? ik zie ze niet echt, maar alle tips welkom!
            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

            Comment

            Working...
            X