Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hmm, qua opname zeker niet slecht, doch
een pak ruis, een pak artefacten in de lucht, door de ruis en artefacten is er ook scherpte verloren gegaan
Je moet je nog eens verdiepen Sien in hoe je een opname het beste opslaat zodat je kwaliteit zo veel mogelijk behouden blijft
Voor een fotoforum is dat eigenlijk wel belangrijk, een opname zoals hier, die amper 66,3kb aan bestandsgrootte heeft kan geen goede resultaten geven
Komt mss hard over Sien maar het is met de beste bedoelingen dat ik je deze info geef
Hmm, qua opname zeker niet slecht, doch
een pak ruis, een pak artefacten in de lucht, door de ruis en artefacten is er ook scherpte verloren gegaan
Je moet je nog eens verdiepen Sien in hoe je een opname het beste opslaat zodat je kwaliteit zo veel mogelijk behouden blijft
Voor een fotoforum is dat eigenlijk wel belangrijk, een opname zoals hier, die amper 66,3kb aan bestandsgrootte heeft kan geen goede resultaten geven
Komt mss hard over Sien maar het is met de beste bedoelingen dat ik je deze info geef
grts
Sieg
Ik heb een up geplaatst en ben toch wat jaloers op uw 'scherpe'blik
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment