Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boeketje langs de wegkant
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Boeketje langs de wegkant
Ik zie het als kunst deze uitvoering en geslaagd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDat idee is wel goed maar het geel schiet er nogal fel uit en dat creëert nogal onrust.
Ik zou dat geel wat temperen
Thanks voor het schrijven, ook aan alle andere schrijvers.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtIk zie het als kunst deze uitvoering en geslaagd.
grt,bouk.
Dit had ik ook in mijn gedachte, met de toegevoegde sfeer net buiten het klassieke treden.
Dank voor je commentaar.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Mooi opzet, maar persoonlijk vind ik de rechter bovenhoek wat zwakker. Ik zou er een vierkante uitsnede van maken.
Comment
-
Heel apart Raymond, kunstig, maar zo kennen we je
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtEen speciale , aparte en gedurfde uitvoering. Het 'onrustige' kan ik bijtreden, maar zeker ook het 'kunstige'!Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtMooi opzet, maar persoonlijk vind ik de rechter bovenhoek wat zwakker. Ik zou er een vierkante uitsnede van maken.
Thanks voor de reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHeel apart Raymond, kunstig, maar zo kennen we je
grts
Sieg
Bedankt voor je trouwe oordeel.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtMooie impressie van een bermboeket.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment