Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Re: Uit de reeks : This is where they died - Sunken
Niet zo geslaagd vind ik persoonlijk, het is een prima registratie en omzetting, dat dan weer wel
Maar ik vermoed dat je ter plekke een betere compo had kunnen vinden
Niet zo geslaagd vind ik persoonlijk, het is een prima registratie en omzetting, dat dan weer wel
Maar ik vermoed dat je ter plekke een betere compo had kunnen vinden
grts
Sieg
klopt wel hoor.. Het steeds de uitdaging - "ga je voor een vol beeld met te veel detail" of zoek je de eenvoud en vergankelijkheid op van zulke constructie..
inderdaad. Persoonlijk denk ik dat hier het vol beeld de slag thuis haalt want de details brengen niet veel bij, zeker niet wat betreft het creëren van een sfeer of gedachte.
Oorspronkelijk geplaatst door Bert JanssensBekijk bericht
klopt wel hoor.. Het steeds de uitdaging - "ga je voor een vol beeld met te veel detail" of zoek je de eenvoud en vergankelijkheid op van zulke constructie..
¨Wel, ik denk dat vooral een lager standpunt bij beide opnames beter was geweest, zodat de bunker wat meer boven de horizon uitstak
Deze vind ik ook minder tov wat je ons reeds liet zien in deze reeks.
In de bovenste vind ik bvb teveel lucht die niets zegt en in de onderste zijn de wolken doorgesneden.
Denk dat er meer in zit ter plaatse.
Comment