Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Super registratie met dramatische inslag maar bij die laatste gedachte is het liefdesspel er teveel aan ook al kan je deze in een ander perspectief bekijken
Mooie foto. Dat scheve gevoel komt allicht door de bunker die naar rechts helt, terwijl de wolkenlucht een helling naar links hebben. De horizon aan de zee staat perfect recht.
Mooie foto. Dat scheve gevoel komt allicht door de bunker die naar rechts helt, terwijl de wolkenlucht een helling naar links hebben. De horizon aan de zee staat perfect recht.
klopt :-) vals gevoel inderdaad.., Dit iets waar ik me toch probeer 100% aan te houden is dat in zulke beelden de horizon recht is... tenzij ik het anders zou wil vastleggen in een ander beeld uiteraard.
Met een zee zicht is het zelden mooi (bij mij toch)met een leeglopende zee...
Super registratie met dramatische inslag maar bij die laatste gedachte is het liefdesspel er teveel aan ook al kan je deze in een ander perspectief bekijken
ik bekijk het liefdespel hier eerder als een troostende daad, het vastklampen aan een toekomst die er misschien niet meer komt
Het beeld spreekt me wel aan ook in de door de maker bedoelde context
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment