Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze foto is van begin juni. Het was mooi en warm weer, maar tegen de avond werd onweer voorspeld. Daardoor veranderde de hemel in een mooi kleurenpallet.
Ik heb de lucht enkel wat donkerder gemaakt, de hooglichten wat verminderd en de helderheid beetje opgetrokken. Aan de kleuren zelf heb ik niets gewijzigd. De foto is genomen bij valavond. Ook wat de spiegeling in het water betreft heb ik niets veranderd. In het algemeen heb ik wel wat verzadiging toegepast. Bedankt voor jullie feedback !
Ik heb de lucht enkel wat donkerder gemaakt, de hooglichten wat verminderd en de helderheid beetje opgetrokken. Aan de kleuren zelf heb ik niets gewijzigd. De foto is genomen bij valavond. Ook wat de spiegeling in het water betreft heb ik niets veranderd. In het algemeen heb ik wel wat verzadiging toegepast. Bedankt voor jullie feedback !
Eigenaardig want normaal gezien is een spiegeling donkerder dan de lucht zelf
Dus zou ook even de spiegeling donkerder maken of de lucht weer wat lichter
Comment