Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

T(h)ree in a row... + UP BW

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] T(h)ree in a row... + UP BW

    werkelijk in onophoudelijke gietende regen na de eerste prachtige zonsopgang, is mijn eerste uitstap naar Le Noir Flohay letterlijk in het water gevallen...
    na anderhalf uur ter plaatse moest ik wegens lichte onderkoeling deze prachtige plek verlaten, met nog een 5-tal km wandelen naar le Botrange voor de boeg...
    verder kon ik door de richting van de regen slechts in 1 richting trekken, andere richtingen gaven onophoudelijke regenvlekken op de lens...
    door het weer was er wel een prachtig zacht licht over de hele omgeving te ontwaren, waardoor alles een mooie vlakke schijn over zich kreeg.
    ik ben in ieder geval meteen fan van deze plek geworden, heerlijke stilte voor enkele uurtjes, just me and nature (regen of niet )

    op algemene vraag - in BW, alhoewel ik zelf niet zo overtuigd ben van deze versie, te weinig actie ind e lucht vind ik...


    klik voor een grotere versie


    alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    Last edited by stevwout; 16 juni 2021, 21:44.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: T(h)ree in a row...

    Dat heb je mooi in beeld gebracht, ander dan ik gewoon ben het te zien en ook met ander licht als gewoonlijk
    Na klikken oogt het scherper en meer gedetailleerd
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: T(h)ree in a row...

      Speciale bomen heb je er in elk geval Mystieke plek

      Comment


      • #4
        Re: T(h)ree in a row...

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        ....Na klikken oogt het scherper en meer gedetailleerd
        Inderdaad.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: T(h)ree in a row...

          Spijtig dat je het licht hier niet meer mee had, zou een hele andere en (waarschijnlijk) mooiere opname geweest zijn
          Ik denk dat ikzelf deze zou omgezet hebben naar zw-wt

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: T(h)ree in a row...

            Een beetje treurig van kleur maar misschien net goed genoeg om de inhoud te bekrachtigen. Als zwartwit-fan zou ik deze misschien ook eens uitproberen.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: T(h)ree in a row...

              De grote versie vind ik prachtig gezien de omstandigheden.
              Zoals collega's neerschrijven, eens proberen omzetten naar zwart-wit?

              Groetjes,
              Dirk

              Comment

              Working...
              X