Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

le noir vers le soleil

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] le noir vers le soleil

eindelijk na al die tijd ben ik eens op Le Noir Flohay geraakt
    dus vol goede moed de wandeling aangevat om 0500 toen ik rond 0550 deze fantastische zonsopgang meemaakte, de zon die kwam piepen onder een dik deken van wolken...
    dik gevloekt dat ik niet ter plaatse was aan de bomen zelf, dus heb ik er maar ter plaatse het beste van gemaakt, en gelukkig waren de boompjes ook nog redelijk contrastrijk te onderscheiden.
    dus is het eerder deze overzichtsfoto geworden , volgende keer toch maar om 0430 vertrekken denk ik zo (of nog vroeger afhankelijk van de zonsopgang).

in ieder geval een magische plek!
    een klik brengt je naar de grotere versie voor veeeel meer detals

alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Re: le noir vers le soleil

Ook al ben je niet ter plekke geraakt heb je er toch een hele mooie opname aan overgehouden Steve
    En op deze manier is het weer eens iets anders dan de bekende bomen vol in beeld te brengen
    En ze zijn nog steeds heel herkenbaar aan de horizon te zien

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Heel mooie uitvoering.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De zon die onder de wolken door piekt, levert altijd mooie beelden op. Ben benieuwd welk beeld je bij de start van de wandeling "eigenlijk" voor ogen had, dus ik kijk uit naar een vervolg

Comment

Goeie sfeerfoto Steve !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
            De zon die onder de wolken door piekt, levert altijd mooie beelden op. Ben benieuwd welk beeld je bij de start van de wandeling "eigenlijk" voor ogen had, dus ik kijk uit naar een vervolg
            fotoos komen eraan, want ik ben inderdaad doorgewandeld tot aan de bestemming, zij het inde gietende regen...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Mooi Steve!

Comment

Schitterende sfeer wist je alvast te pakken van dit kunstmatig gecreëerd landschap.
                Het is inderdaad een eind wandelen tot aan die bomen en wanneer er sneeuw ligt
                is het een nog grotere uitdaging. Dit jaar lukte mij dit alvast niet wegens teveel sneeuw
                op sommige plaatsen (+60cm opgehoopte sneeuw) en daaronder moeras.

Groetjes,
                Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                  Schitterende sfeer wist je alvast te pakken van dit kunstmatig gecreëerd landschap.
                  Het is inderdaad een eind wandelen tot aan die bomen en wanneer er sneeuw ligt
                  is het een nog grotere uitdaging. Dit jaar lukte mij dit alvast niet wegens teveel sneeuw
                  op sommige plaatsen (+60cm opgehoopte sneeuw) en daaronder moeras.

Groetjes,
                  Dirk
                  kan ik goed geloven Dirk, was nu ook al een utidaging in de zomige ondergrond, laat staan in de sneeuw! het staat anders wel ZEKER nog op mijn todo lijst bij sneeuw, foto walhalla ;-)

Comment

Working...
                  X