Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De lente is daar!
Collapse
X
-
-
Re: De lente is daar!
Mooi gekozen compo, toch wel één van je betere
De kleuren zijn zoals gewoonlijk heel fel
Spijtig dat je hier gewoon geen antwoord geeft op de vragen en tips die je gegeven worden op je vorige topics
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Kan het zijn dat je in de nabewerking iets te ver gaat met de levendigheid? Of verzadiging?
Compositie is inderdaad mooi. Al zou ik wel de horizon recht trekken.
Je zal dan misschien bezorgd zijn om het water dat dan deels weg zou vallen maar dat zou je kunnen vermijden door inhoud behouden aan te vinken in Photoshop bij het recht trekken.
Photoshop zou dan het open stuk redelijk mooi moeten vullen met gras.
Is maar een ideetje he
Comment
-
de scheve horizon viel me als eerste op, is geen "artistieke vrijheid" lijkt me in dit geval.
verder mooie compo, maar zoals op andere fotos ook aangegeven, tijdstip van de dag lijkt me niet altijd ideaal, hard vlak licht geeft weinig ruimte tot spanning in de fotode dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtIk zou beginnen met de foto recht te zetten.
Verder geen commentaar, want de plaatser plaatst enkel maar om te plaatsen zonder onze reacties te beantwoorden.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ryckmans Bekijk berichtSorry wist niet dat ik hier elke reactie moest beantwoorden.....
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtHoeft ook niet hoor maar zou wel leuk zijn.
grt,bouk.
beeld en de mensen die de moeite doen het beeld te bekijken en er een mening over geven.
Als maker ben je daar veel meer mee dan bvb zoals ze op een oppervlakkig medium zoals facebook enkel maar likes geven enz.
Woord en wederwoord dus.
Mijn gevoel he.
Groetjes,
Dirk
Comment
Comment