Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kapelletje
Collapse
X
-
-
-
Re: Kapelletje
prrrrrachtig beeld, perfecte lijnen en kleuren, bijna een mondriaan op deze manier
alle lijnen leiden naar het kapelletje, wat een locatie !de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
-
-
Heel mooi die lijnen en met het kapelleke op de juiste plaats.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Zalig lijnenspel een top beeld en dito locatie...
Groeten
Freddy
Comment
-
Prima vastgelegd deze mooie locatie, de vlakken en lijnen zijn erg mooi
Vraag me alleen af hoe het komt dat het beeld zo gruizig is en dan vooral in het gras ? Misschien te maken met de upload ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrima vastgelegd deze mooie locatie, de vlakken en lijnen zijn erg mooi
Vraag me alleen af hoe het komt dat het beeld zo gruizig is en dan vooral in het gras ? Misschien te maken met de upload ?
grts
Sieg
Er is iets raars aan de hand.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrima vastgelegd deze mooie locatie, de vlakken en lijnen zijn erg mooi
grts
Sieg
Comment
-
Hoe mooi wil je het hebben? Héél erg mooi en een zeer knappe compo.
Proficiat met de Hof
Comment
-
-
-
Wat een mooi minimalistisch lijnenspel.
Proficiat met je welverdiende plaats in de HOF." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Proficiat met je HoF-plaat(s)!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment