Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
air twist
Collapse
X
-
-
Re: air twist
Eigenaardig beeld, hier kijk je wat langer naartoe
Vanuit het vliegtuig gemaakt mss ? Kwalitatief vind ik deze toch heel wat minder
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtEigenaardig beeld, hier kijk je wat langer naartoe
Vanuit het vliegtuig gemaakt mss ? Kwalitatief vind ik deze toch heel wat minder
grts
Sieg
Mvggrijs
mielke :-)
Comment
-
Mooi gedaan hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
net een atoombom ontploft
of misschien een vulkaan uitbarsting?
in ieder geval wel een introgerend beeld, knap gedaan, wat een moment vastgelegd !!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
Ik was al goed aan het kijken en zag dat er een stuk was vanuit een vliegtuig, maar er klopt iets niet aan
en dat verduidelijk je in je reactie.
Een samengesteld beeld, maar wel mooi gedaan.
Een droombeeld dus.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mielke Bekijk berichtHet onderste deel van de foto is inderdaad een opname uit het vliegtuigraamke,hierna heb ik er een luchtfoto bij toegevoegd
Mvg
Het cloonwerk heeft wel enorme foute identieke sporen nagelaten en dat is wat spijtig
Zoals de linkerkant onderaan heb je de ene na de andere herhaling van het clonen
Mss met wat meer oog voor detail kun je 'm nog mooier maken en er minder bewerkt laten uitzien
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Het idee is goed, de uitvoering zou beter moeten kunnen.
Ik vind wel dat men als men samengestelde beelden plaatst in "Natuur & Landschappen" dat men dat meteen bij het plaatsen zou moeten vermeldenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment