Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De wassende maan
Collapse
X
-
-
Re: De wassende maan
Mooi Rudy, al had ik persoonlijk de maan wel in de juiste oriëntatie gezet want nu zou het kunnen lijken op een deelse maansverduistering zoals we enkle jaren geleden hadden
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi Rudy, al had ik persoonlijk de maan wel in de juiste oriëntatie gezet want nu zou het kunnen lijken op een deelse maansverduistering zoals we enkle jaren geleden hadden
grts
Sieg
Ik vind ze mooier als ze met de belichte kant naar boven staat Heb wel getwijfeld om ze echt horizontaal uit te lijnen maar vond deze draaiing leuker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy M. Bekijk berichtDat is het stukje vrijheid dat ik als fotograaf toevoeg aan mijn opnames.
Ik vind ze mooier als ze met de belichte kant naar boven staat Heb wel getwijfeld om ze echt horizontaal uit te lijnen maar vond deze draaiing leuker.
Doch wordt het nadien wel moeilijk om een realistisch beeld te laten zien van een deelse maansverduistering hé
Daarmee dat ik mijn maanbeelden altijd hou zoals ik ze zie in de nachthemel, alé toch ongeveer, dit omdat ik ook beelden van deelse maansverduisteringen heb waarbij de onderkant niet belicht wordt
En dan wordt het uiteraard moeilijk om als leek deze uit elkaar te houden, doch als je weet hoe de maankraters moeten staan heb je dit uiteraard onmiddellijk door hé
Daarentegen, er is geen onder of bovenkant in de ruimte hé
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtIk volg Sieg zijn opmerkingen omdat dit beeld wringt voor mij.
De kwaliteit is van een hoog niveau.
Groetjes,
Dirk
We fotograferen eigenlijk alles ondersteboven en dan komt dat er zo uit, ga deze sowieso aanpassen op Flickr, dank je voor de feedback
Comment
-
Op zijn kop of niet, ik vind dit toch een mooie foto van die dichtstbije steenkloot.
Verzonden vanaf mijn iPad met TapatalkEOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
EOS 10 Glas 28-105 70-210
Comment
Comment