Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
mooie zw omzetting , knap beeld ,miss zou het nog sterker zijn door de onscherpe voorgrond er af te snijden ,juist tot aan de 2de lijn ,ook een mooie wolkenlucht !
mooie zw omzetting , knap beeld ,miss zou het nog sterker zijn door de onscherpe voorgrond er af te snijden ,juist tot aan de 2de lijn ,ook een mooie wolkenlucht !
Hier kan ik wel in volgen, zou inderdaad een verbetering kunnen zijn
ik zag ook wat onscherpte in de voorgrond die misschien wat afleidt, maar verder wel mooie krachtige ZW plaat met mooie omzetting en lucht , al zou ik hem 4,5 dopen wegens dat kleintje
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment