Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mechelse Heide bij het blauwe uurtje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Mechelse Heide bij het blauwe uurtje

park hoge kempen, een openbaring voor mij, fantastisch stukje natuur, niet voor niets het eerste Nationale Park in Vlaanderen
    be prepared, dit is niet de enige van dit park ;-)
    best op zwarte achtergrond

een klik brengt je naar de grotere versie, zeker de moeite!

alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Re: Mechelse Heide bij het blauwe uurtje

Mooi plaatje, dromerige setting. Als ik één iets anders zou willen zien, dan is het die mooie wolk en dat silhouet van die den die elkaar nu overlappen en een beetje in elkaars weg zitten. Maar het blijft een mooitje, goede kleuren ook.

Comment

Mooie foto! Goede compositie, mooie kleuren en prachtige locatie hé.
      Zoals je misschien gezien hebt ben ik daar ook regelmatig. Veel mogelijkheden.

De pech die je had zo te zien is dat er wel wat wind stond waardoor je de schitterende lucht niet kon af maken met een mooi spiegeltje. Maar dat kan je natuurlijk niet kiezen hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
        Mooi plaatje, dromerige setting. Als ik één iets anders zou willen zien, dan is het die mooie wolk en dat silhouet van die den die elkaar nu overlappen en een beetje in elkaars weg zitten. Maar het blijft een mooitje, goede kleuren ook.

Terechte opmerking, de boom valt wat weg in de wolken, had een mooier contrast kunnen geven... maar daarvoor zullen we nog eens moeten terugkeren
        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk bericht
          Mooie foto! Goede compositie, mooie kleuren en prachtige locatie hé.
          Zoals je misschien gezien hebt ben ik daar ook regelmatig. Veel mogelijkheden.

De pech die je had zo te zien is dat er wel wat wind stond waardoor je de schitterende lucht niet kon af maken met een mooi spiegeltje. Maar dat kan je natuurlijk niet kiezen hé
          Heb ik zekal gezien striker, was trouwens een inspiratie om eens te bezoeken 😉. Staat op mn agenda om nog wel eens terug te komen voor meer spectaculaire zonsondergang of tijdens het bloei seizoen op de heide....

Comment

ik vind hem heel mooi ,miss het water wat te blauw ? maar miss was het ook wel zo

Comment

Mooie zachte kleurtjes allemaal die mij wel kunnen bekoren met prachtige wolkjes.

Groetjes,
              Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
                Terechte opmerking, de boom valt wat weg in de wolken, had een mooier contrast kunnen geven... maar daarvoor zullen we nog eens moeten terugkeren
                Dat kan je inderdaad moeilijk beïnvloeden, die wolken komen zoals ze zijn...

Comment

Hele knappe opname Steve, prachtige natuur daar

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                  X