![](https://i.imgur.com/T633obs.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kapel
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Kapel
Speciale compo maar wel mooiknap beeld maar zou het kunnen dat er wat zweem van groen of cyaan in zit?( Het kan ook zijn dat mijn ogen me bedriegen)
Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
Toch ergens fascinerend Raymond die wolkenlucht, de verticale stand doet het hier zeer goed met de dreigende bewolking
Vind 'm zeker iets hebben
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Compo vind ik leuk in dit formaat. In de wolkenlucht is er met de bewerking precies wel iets foutgelopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk berichtCompo vind ik leuk in dit formaat. In de wolkenlucht is er met de bewerking precies wel iets foutgelopen.
Dank voor het kijken en schrijven aan allen.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
prachtige wolken, aparte maar geslaagde compo, maar ik zou de onderste boven formatie wat opluchten voor iets meer detail... al bij al mooi hoor!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtde kerk als wegwijzer naar de hemel langs de autostrade van de wolken
Enkel in de lucht zie ik vieze kleurtjes.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtde kerk als wegwijzer naar de hemel langs de autostrade van de wolken
Dank aan alle kijkers en schrijvers.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment