Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Klimaatverandering
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Klimaatverandering
Ik zie de link met klimaatverandering niet direct, maar misschien als je hem uitlegt..?
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtIk zie de link met klimaatverandering niet direct, maar misschien als je hem uitlegt..?
Comment
-
mooi plaatje.... hoewel ik persoonlijk het blauw wat had terug geschroefd.
Rob,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtmooi plaatje.... hoewel ik persoonlijk het blauw wat had terug geschroefd.
Rob,
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtSorry, ik zie helemaal geen verband tussen de titel en het beeld.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johnbraeckmans Bekijk berichtEn wat vind je dan van het beeld want ik dacht dat het hier op deze website vooral daar over ging
Als je titel bij dit beeld "troosteloze boer" is, zal ik er met een andere blik naar kijken dan met titel "klimaatverandering" of "Onkruid vergaat niet".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHet blauwe is mij iets te fel, verder ok.
Maar al eens een zwartwitje hiervan overwogen ?
Comment
-
-
Heel mooi met de grote voorgrond,Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtBen ik nu de enige die ziet dat het over droogte gaat of zit ik er naast, want er wordt hier over van alles geleuterd behalve over de klimaatverandering.
Comment
Comment