Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog 2 van de kleurrijke avond
Collapse
X
-
-
Re: Nog 2 van de kleurrijke avond
Mooie opnames hoor met een ietwat aparte belichting toch wel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie opnames hoor met een ietwat aparte belichting toch wel
grts
Sieg
Vind je dat ik overdreven heb?
Comment
-
Vind de tweede beter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
De eerste mocht iets klaarder in de donkere delen voor mij maar ik vind die compo de betere, het riet zorgt voor een soort inleiding, de wat zwaardere linkerkant brengt evenwicht !
In beeld 2 vind ik de ruimte onderaan vrij groot en de takjes die uit de hemel komen zweven vind ik eerder storend.
Beeld algemeen de 1e, bewerking in 2 vind ik beterbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDe eerste mocht iets klaarder in de donkere delen voor mij maar ik vind die compo de betere, het riet zorgt voor een soort inleiding, de wat zwaardere linkerkant brengt evenwicht !
In beeld 2 vind ik de ruimte onderaan vrij groot en de takjes die uit de hemel komen zweven vind ik eerder storend.
Beeld algemeen de 1e, bewerking in 2 vind ik beter
Comment
-
Voor mij ook nr 1 ...mooie kleurtjes....(i like it....)
Groeten
Freddy
Comment
-
Voor mij zeker het eerste beeld maar met de kleuren van het tweedeZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
zaaaalige platen, helemaal mijn ding, bewerkt, maar niet erover, recht erop wat mij betreft
ik ga voor de eerste omdat ik takjes bovenaan geen super grote meerwaarde vind hebben, en riet breekt de voorgrond heel mooi in de eerstede dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment