Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
prachtige foto met een hele mooie compo ,mooi bedacht waar het kerkje moest staan
wel merk ik toch een blauwzweem over de foto , vooral de witte wolken hebben een blauwe schijn ,miss eens WB pipet op de donker delen van de wolken klikken
prachtige foto met een hele mooie compo ,mooi bedacht waar het kerkje moest staan
wel merk ik toch een blauwzweem over de foto , vooral de witte wolken hebben een blauwe schijn ,miss eens WB pipet op de donker delen van de wolken klikken
Ik denk dat je gelijk hebt wat de kleurzweem betreft. Ik zal het later vandaag proberen te verwijderen.
Ik heb een andere lens gebruikt dan ik normaal doe, wellicht de oorzaak?
Ik denk dat je gelijk hebt wat de kleurzweem betreft. Ik zal het later vandaag proberen te verwijderen.
Ik heb een andere lens gebruikt dan ik normaal doe, wellicht de oorzaak?
Leuke foto, maar het lijkt dat het kerkje niet helemaal scherp is, en dat vind ik jammer in dit geval. Het is immers het onderwerp van de foto, gezien de titel.
Comment