Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je weet toch altijd wel sfeervolle beelden te maken hoor Eddy, wederom een hele mooie
Zelf ben ik meer een avond en vooral nacht mens, dus ik zie niet zoveel zonsopgangen
Top beeld Eddy...ook ik ben een nachtmens...maar je mag me
toch altijd eens een seintje geven als je weer van plan bent om zo een prachtplaat te gaan schieten....
Eventjes geduld nog, en het is gewoon een kwestie van een béétje langer opblijven
.
Inderdaad, heb ik voorbije jaren ook veel gedaan, in de nacht erop uittrekken voor nachtfotografie en dan doorgaan tot in de voormiddag
Op die manier lukt het me ook wel, maar om zo vroeg uit m'n bed te geraken is een ander paar mouwen
Comment