Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
De golven zijn eigenlijk aan de kleine kant
Eigenlijk wacht hij allicht gewoon op het juiste moment om het water in te gaan.
Tussen de sets golven is er namelijk altijd een rustiger moment waarmee je makkelijker tot achter de golven geraakt.
In ieder geval wel een mooi beeld. Was misschien nog mooier geweest als je het wat ruimer had kunnen maken.
De golven zijn eigenlijk aan de kleine kant
Eigenlijk wacht hij allicht gewoon op het juiste moment om het water in te gaan.
Tussen de sets golven is er namelijk altijd een rustiger moment waarmee je makkelijker tot achter de golven geraakt.
In ieder geval wel een mooi beeld. Was misschien nog mooier geweest als je het wat ruimer had kunnen maken.
Ja het was eigenlijk als grap bedoeld. Het zijn inderdaad kleine golfjes, maar voor onze Belgische surfers misschien meer dan ze gewoon zijn want er stond wel goed wat wind. Ik had al enkele stapjes achteruit genomen met m'n 85 mm prime, maar moest snel schieten want hij zou zo de zee in gaan. Ik volg jouw feedback wel.
Ja het was eigenlijk als grap bedoeld. Het zijn inderdaad kleine golfjes, maar voor onze Belgische surfers misschien meer dan ze gewoon zijn want er stond wel goed wat wind. Ik had al enkele stapjes achteruit genomen met m'n 85 mm prime, maar moest snel schieten want hij zou zo de zee in gaan. Ik volg jouw feedback wel.
Ja, in Belgie is het inderdaad gene vette om te surfen ;-)
Ik ging sowieso meer in Nederland. En na een paar keer in Hawai, Lanzarote en zo te hebben gesurft kan ik het niet echt meer opbrengen de koude Noordzee in te duiken voor deze golfjes
Comment