Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Windscherm
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Windscherm
Mooie kleurtjes dat wel, maar zo'n geel zand aan onze kust???
Wat een fantastische lucht je daar hebt vastgelegd.
Zou die foto toch iets minder satureren.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Het gaat er voor mij niet zozeer om dat hetgene wat vastgelegd is de werkelijkheid reflecteert, wel dat er gevoelens worden opgewekt en dat een foto je kan boeien. Dat gele zand, daar stoor ik me dus niet aan. Het zeil is misschien overgesatureerd, maar trekt op die manier de aandacht mooi naar zich toe. Ik denk niet dat deze foto zou werken zonder die saturatie.
Comment
-
De gehele foto is overgesatureerd, daarmee ook dat (te) gele zand uiteraard
Ik weet niet wat je juist allemaal gedaan hebt maar in de blauwe lucht zijn vlekken en pixelatie te zien, ook als ik doorklik naar het origineel is de kwaliteit niet denderend, het lijkt alsof deze gemaakt is met een gsm
Voor de rest wel een mooi kleurcontrast
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDe gehele foto is overgesatureerd, daarmee ook dat (te) gele zand uiteraard
Ik weet niet wat je juist allemaal gedaan hebt maar in de blauwe lucht zijn vlekken en pixelatie te zien, ook als ik doorklik naar het origineel is de kwaliteit niet denderend, het lijkt alsof deze gemaakt is met een gsm
grts
Sieg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht(...) het lijkt alsof deze gemaakt is met een gsm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDe gehele foto is overgesatureerd, daarmee ook dat (te) gele zand uiteraard
grts
Sieg
De waarneming vind ik schitterend. Net boven het scherm een gat in de lucht.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtVoor de rest geen kwaad woord ober foto's met een gsm. Onder de juiste omstandigheden ingezet, kan je ermee in de HoF komen
grts
SiegLast edited by Sieg; 7 april 2021, 21:38.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDat komt omdat HOF foto's niet worden beoordeeld op kwaliteit, maar enkel op inhoud
grt Gerrit
Comment
-
Ik vind dat de fotograaf zeker mag afwijken van de realiteit. Een foto is altijd een interpretatie van de realiteit. Dat gezegd zijnde vind ik de saturatie er hier wel over, het rood lijkt uitgebrand en ook het zand is net achter het scherm precies uitgebrand. Net iets te enthousiast geweest met de schuivertjes naar mijn mening.
Comment
-
Comment