dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik zie de bui al hangen + up
Collapse
X
-
-
-
-
Comment
-
-
Re: Ik zie de bui al hangen
Indrukwekkend beeld Patrick, het geluk van aan 't zeetje te wonen hé, je ziet de zware onweersbuien al komen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIndrukwekkend beeld Patrick, het geluk van aan 't zeetje te wonen hé, je ziet de zware onweersbuien al komen
grts
Sieg
Comment
-
Heel indrukwekkend beeld laat je ons hier zien.
Ik vraag mij toch af waar die roze horizontale lijnen vandaan komen in de wolkenlucht.
Zeker in de grote versie valt dit direct op.
De eerste start bvb aan de linker zijde op de hoogte waar die vliegtuigstreep zit.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtHeel indrukwekkend beeld laat je ons hier zien.
Ik vraag mij toch af waar die roze horizontale lijnen vandaan komen in de wolkenlucht.
Zeker in de grote versie valt dit direct op.
De eerste start bvb aan de linker zijde op de hoogte waar die vliegtuigstreep zit.
Groetjes,
Dirk
bij deze update
ik ben opnieuw gestart van de RAW file en nu is die volgens mij verdwenen ,vraag mij niet hoe het komt
er zaten ook rare kleuren in vooral links onder de wolken ,spijtig dat ik het niet eerder opgemerkt hebLast edited by bopatje; 5 april 2021, 22:08.
Comment
-
Prachtig die wolkenlucht vastgelegd Patrick. Vandaag en de komende dagen bieden zich fantastische weersomstandigheden aan hiervoor. Alles behalve saaie wolkenluchten momenteel. Het gure weer en de wind moet je er wel bijnemen.
grts,
Raf.
Comment
-
-
Thx Patrick voor de update, die is inderdaad stukken beter.
Sorry dat ik zo'n kritische bemerkingen geef, maar ik doe dit niet om beelden af te breken maar om wanneer ik
een probleem zie dit te meldden. De plaatser van het beeld is vrij te doen wat hij/zij wenst.
Ik vind dit een schitterende wolkenlucht, en toch spookt het met dit prachtige beeld.
Vooral in de grote versie zie je linksboven precies roze vierkantjes. Op alle 4 mijn schermen, een 17', een 19', een 27' en een 48'
allen gecalibreerd zie ik dit verschijnsel. De vraag is eigenlijk vanwaar dit vandaan komt. Iemand?
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtThx Patrick voor de update, die is inderdaad stukken beter.
Sorry dat ik zo'n kritische bemerkingen geef, maar ik doe dit niet om beelden af te breken maar om wanneer ik
een probleem zie dit te meldden. De plaatser van het beeld is vrij te doen wat hij/zij wenst.
Ik vind dit een schitterende wolkenlucht, en toch spookt het met dit prachtige beeld.
Vooral in de grote versie zie je linksboven precies roze vierkantjes. Op alle 4 mijn schermen, een 17', een 19', een 27' en een 48'
allen gecalibreerd zie ik dit verschijnsel. De vraag is eigenlijk vanwaar dit vandaan komt. Iemand?
Groetjes,
Dirk
Comment
Comment