Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zie de bui al hangen + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Ik zie de bui al hangen + up

aan onze eigen kust

update
    grote versie

eerste versie

dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 6 april 2021, 12:11. Reden: rode lijn

Re: Ik zie de bui al hangen

Die bui is ook hier aangekomen
    Mooi beeld en kleur !

Comment

prachtige waarneming en plaat..

Rob,

Comment

vooral een prachtige wolk - Top.
        nikon coolpix s9100

Comment

Prachtige plaat
          Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Een knappe!

Comment

Indrukwekkend beeld Patrick, het geluk van aan 't zeetje te wonen hé, je ziet de zware onweersbuien al komen

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Indrukwekkend beeld Patrick, het geluk van aan 't zeetje te wonen hé, je ziet de zware onweersbuien al komen

grts
                Sieg
                ik woon er idd niet zover van af zo'n 30km , maar zo is het idd ,als aan zee zelf woont weet je wanneer je de was moet binnenhalen

Comment

Heel indrukwekkend beeld laat je ons hier zien.

Ik vraag mij toch af waar die roze horizontale lijnen vandaan komen in de wolkenlucht.
                  Zeker in de grote versie valt dit direct op.
                  De eerste start bvb aan de linker zijde op de hoogte waar die vliegtuigstreep zit.

Groetjes,
                  Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                    Heel indrukwekkend beeld laat je ons hier zien.

Ik vraag mij toch af waar die roze horizontale lijnen vandaan komen in de wolkenlucht.
                    Zeker in de grote versie valt dit direct op.
                    De eerste start bvb aan de linker zijde op de hoogte waar die vliegtuigstreep zit.

Groetjes,
                    Dirk
                    Hey Dirk ,ik heb er zelf ook geen verklaring voor , ik zie het idd ook , ik vermoed dat het banding is ???
                    bij deze update
                    ik ben opnieuw gestart van de RAW file en nu is die volgens mij verdwenen ,vraag mij niet hoe het komt
                    er zaten ook rare kleuren in vooral links onder de wolken ,spijtig dat ik het niet eerder opgemerkt heb
                    Last edited by bopatje; 5 april 2021, 22:08.

Comment

Prachtig die wolkenlucht vastgelegd Patrick. Vandaag en de komende dagen bieden zich fantastische weersomstandigheden aan hiervoor. Alles behalve saaie wolkenluchten momenteel. Het gure weer en de wind moet je er wel bijnemen.
                      grts,
                      Raf.

Comment

Thx Patrick voor de update, die is inderdaad stukken beter.
                        Sorry dat ik zo'n kritische bemerkingen geef, maar ik doe dit niet om beelden af te breken maar om wanneer ik
                        een probleem zie dit te meldden. De plaatser van het beeld is vrij te doen wat hij/zij wenst.

Ik vind dit een schitterende wolkenlucht, en toch spookt het met dit prachtige beeld.
                        Vooral in de grote versie zie je linksboven precies roze vierkantjes. Op alle 4 mijn schermen, een 17', een 19', een 27' en een 48'
                        allen gecalibreerd zie ik dit verschijnsel. De vraag is eigenlijk vanwaar dit vandaan komt. Iemand?

Groetjes,
                        Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                          Thx Patrick voor de update, die is inderdaad stukken beter.
                          Sorry dat ik zo'n kritische bemerkingen geef, maar ik doe dit niet om beelden af te breken maar om wanneer ik
                          een probleem zie dit te meldden. De plaatser van het beeld is vrij te doen wat hij/zij wenst.

Ik vind dit een schitterende wolkenlucht, en toch spookt het met dit prachtige beeld.
                          Vooral in de grote versie zie je linksboven precies roze vierkantjes. Op alle 4 mijn schermen, een 17', een 19', een 27' en een 48'
                          allen gecalibreerd zie ik dit verschijnsel. De vraag is eigenlijk vanwaar dit vandaan komt. Iemand?

Groetjes,
                          Dirk
                          geen probleem hoor Dirk ,ik heb graag dat men kritisch naar mijn foto's kijkt ,en daaruit kan ik zelf dan kritischer worden ik zie het ook en kan het niet verklaren ,is al een oude foto uit 2016 ,miss lag het toen wel aan de kwaliteit of liever de beperking van mijn 5DII toen ,ik zie het ook in de originele foto ,maar ik laat het nu voor wat het is ,op naar de volgende

Comment

Thx voor de extra toelichting Patrick.

Groetjes,
                            Dirk

Comment

Working...
                            X