Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beauvechain II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Beauvechain II

eentje vanuit een ander standpunt en de groene boom beetje meer in beeld mss ook weer te storend ?

240321FRH_1111-bd-webl - Copy
    by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Re: Beauvechain II

Mooie foto van dit akkergebied, veel te zien. De diversiteit aan bomen vind ik erg mooi. De wolkenlucht maakt het een tikje onrustig maar dat hindert niet, iets meer ruimte rechts was wellicht (indien mogelijk) welkom geweest
    http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
      eentje vanuit een ander standpunt en de groene boom beetje meer in beeld mss ook weer te storend ?
      Met deze uitspraak maak je duidelijk dat je totaal niet snapt wat ik bedoelde in het vorige beeld, sorry Freddy maar dit soort uitspraken is lachen met de mensen hun tips

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
        Met deze uitspraak maak je duidelijk dat je totaal niet snapt wat ik bedoelde in het vorige beeld, sorry Freddy maar dit soort uitspraken is lachen met de mensen hun tips

grts
        Sieg
        Dat was alvast niet de bedoeling Sieg...en dat ik het helemaal niet snap zorgt er dan op zijn beurt voor dat jij geen respect toont naar mij toe...ik snapte heel goed wat je bedoelde...
        de groene tint aan het rechtereinde had ik daar beter weggelaten in combo met de nog kale bomen...omdat je zoals te toen schreef je blik direct naar dat groen afgeleid werd....wat ik begreep maar ik zag het toen zo niet...
        Je bent toch wel snel op je tenen getrapt, en zoekt in mijn ogen naar dingen in mijn berichten die ik helemaal zo niet bedoel of bedoelde....denk dat ik beter dit forum vaarwel zeg (zoals zovelen dit hier deden), ik kan er helemaal niet tegen
        dat jij dingen in het openbare forum schrijft die voor mij beledigend over komen, HOE KOM JE ERBIJ DAT IK LACH MET TIPS DOOR ANDEREN GEVEN....als dit je mening is had je me zeker beter een prive bericht gestuurd....neen sieg sorry dit gaat me te ver...
        Had dit allicht in een prive bericht willen melden, maar omdat jij er anders over dacht met deze....

Met alle respect
        Freddy
        Last edited by freddy69; 2 april 2021, 00:05.

Comment

Sieg en Freddy, please doe dit binnenskamers en niet op het forum.

On topic:

Zeer mooie foto en heel goed gekozen compositie, and of course, mooie kleurtjes die mijn gemoed een beetje opwekt want ondanks het mooie weer zitten de mensen met een slecht gevoel in de maag.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Mooie compo, vind alleen de lucht en de wolken wat onwerkelijk.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind hem heel mooi eigenlijk nog mooier dan de vorige ,vind vooral de compo sterker , de lucht is ook heel mooi met die wolken tegen de blauwe hemel ,miss één iets denk dat hij wat oververscherpt is ,maar verder knap
              o ja Freddy ,blijf maar gerust bij BD als jij ook nog gaat denk ik er sterk over het ook op te geven ,want de mensen die de moeite doen om te reageren zoals jij ook deed zijn er al niet veel meer ,en als je geen reacties meer krijgt ,heeft het dan nog zin om te posten ???
              ik vermoed dat Sieg dat niet zo hard bedoeld heeft ,ik heb in mijn leven één iets geleerd , een geschreven tekst komt altijd harder over dan het meestal bedoeld was
              Laat ons gewoon genieten en leren van elkaars werk

Comment

mooie plaat...

Rob,

Comment

k vind hem heel mooi eigenlijk nog mooier dan de vorige ,vind vooral de compo sterker , de lucht is ook heel mooi met die wolken tegen de blauwe hemel ,miss één iets denk dat hij wat oververscherpt is ,maar verder knap
                  o ja Freddy ,blijf maar gerust bij BD als jij ook nog gaat denk ik er sterk over het ook op te geven ,want de mensen die de moeite doen om te reageren zoals jij ook deed zijn er al niet veel meer ,en als je geen reacties meer krijgt ,heeft het dan nog zin om te posten ???
                  ik vermoed dat Sieg dat niet zo hard bedoeld heeft ,ik heb in mijn leven één iets geleerd , een geschreven tekst komt altijd harder over dan het meestal bedoeld was
                  Laat ons gewoon genieten en leren van elkaars werk
                  Bedankt voor de bemoedigende woorden Patrick ook de andere mensen bedankt voor jullie reacties...en Sieg no bad feelings ik ben nu eenmaal een haantje...

Fijn paasweekend aan allen...
                  Groeten
                  Freddy

Comment

Dit is een zeer mooie Freddy, Zeer evenwichtige compo, ik wou hem wel gemaakt hebben
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Zeer mooi beeld!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                        Bedankt voor de bemoedigende woorden Patrick ook de andere mensen bedankt voor jullie reacties...en Sieg no bad feelings ik ben nu eenmaal een haantje...

Fijn paasweekend aan allen...
                        Groeten
                        Freddy
                        Geen probleem Freddy, ik kan ondertussen al wat verdragen
                        Maar ik vermoed dat je het erger opneemt dan ik eigenlijk bedoelde, nadeel van geschreven tekst tegenover een gesprek van mens tot mens

grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooi plaatje. Die lucht, zo krijg je ze zelden. Dus is het zaak daarvan te profiteren op het moment dat het zich voordoet.

Comment

fantastische frisse lekkere plaat !!!
                            rechttoe rechtaan, maar met heel mooie compo, wat een mooie verdeling van de elementen op de foto!!
                            vind de textuur van de akker op de voorgrond ook heel mooi inleiden !
                            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Mooie locatie met een schitterende wolkenlucht.

Groetjes,
                              Dirk

Comment

Working...
                              X